Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Ψωμιάδης: «Πρέπει να υπάρξει β' γύρος»


Ο Π.Ψωμιάδης κάλεσε τους ψηφοφόρους «και αυτούς που δεν ψήφισαν στις ευρωεκλογές και στις εθνικές εκλογές, να έρθουν να ψηφίσουν» ενώ σημείωσε ότι πρέπει να υπάρξει β' γύρος εκλογών. 

«Όσο μεγαλύτερο θα είναι το ποσοστό μου, τόσο πιο δυνατή θα είναι η φωνή της βάσης. Θα διεκδικήσουμε ακόμη πιο δυνατά» δήλωσε από τη Θεσσαλονίκη, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων για την αυριανή εκλογική διαδικασία της ΝΔ, ο υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος Παναγιώτης Ψωμιάδης.
Κάλεσε τους ψηφοφόρους «και αυτούς που δεν ψήφισαν στις ευρωεκλογές και στις εθνικές εκλογές, να έρθουν να ψηφίσουν» και υπογράμμισε : «Όσο πιο μεγάλο είναι το ποσοστό προσέλευσης, τόσο πιο δυνατό θα νοιώθει το πρόσωπο που θα επιλέξει ο λαός».

«Παρόλο ότι έχω εμπιστοσύνη στη διαδικασία, ας αφήσουν τον ταλαιπωρημένο και προδομένο λαό της ΝΔ να ψηφίσει με τη δική του κρίση και συνείδηση, γιατί πολλά έχουν έρθει στα αυτιά μου. Θέλω να πιστεύω ότι όλα θα γίνουν με διαφανείς διαδικασίες» πρόσθεσε ο κ. Ψωμιάδης.

Ο κ. Ψωμιάδης τόνισε ότι πιστεύει ότι «θα υπάρξει και πρέπει να υπάρξει» δεύτερος γύρος και συνέχισε:

«Μετά τη δήλωση μου, ότι η λέξη «αποχωρώ» δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μου τελείωσαν οι πιέσεις. Τώρα μπορεί να ξεκινήσουν τη Δευτέρα πάλι».

ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: