Ρατσιστική ενέργεια σε βάρος μαθητών με ειδικές ανάγκες κατήγγειλε ο σύλλογος εκπαιδευτικών στην περιοχή των Ιωαννίνων.
Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, όπως αναφέρει «Το Βήμα», ο πατέρας ενός μαθητή απευθυνόμενος σε εκπρόσωπο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τον ρώτησε γιατί το παιδί του-μαθητής Α' Γυμνασίου ειδικού σχολείου-δεν έλαβε υπολογιστή, εισέπραξε την απαξιωτική απάντηση ότι δεν τον χρειάζεται.
Το περιστατικό αυτό δεν είναι το μοναδικό, καθώς πολλοί είναι οι μαθητές ειδικών σχολείων της χώρας που δεν εντάχθηκαν στην διάταξη της διανομής φορητών υπολογιστών.
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας, η συγκεκριμένη καταγγελία θα ερευνηθεί και θα γίνει προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.
«Θεωρούμε ότι τα παιδιά με ειδικές ανάγκες θα έπρεπε να παίρνουν πρώτα από όλα υπολογιστές, καθώς σε πάρα πολλές περιπτώσεις η προσέγγιση γνωστικών αντικειμένων μέσω προγραμμάτων του υπολογιστή τα βοηθάει να ξεπεράσουν προβλήματα που έχουν σχέση με τις ιδιαιτερότητές τους», αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι εκπαιδευτικοί της οργάνωσης ΠΑΜΕ σε ανακοίνωση που εξέδωσαν.
Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, όπως αναφέρει «Το Βήμα», ο πατέρας ενός μαθητή απευθυνόμενος σε εκπρόσωπο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τον ρώτησε γιατί το παιδί του-μαθητής Α' Γυμνασίου ειδικού σχολείου-δεν έλαβε υπολογιστή, εισέπραξε την απαξιωτική απάντηση ότι δεν τον χρειάζεται.
Το περιστατικό αυτό δεν είναι το μοναδικό, καθώς πολλοί είναι οι μαθητές ειδικών σχολείων της χώρας που δεν εντάχθηκαν στην διάταξη της διανομής φορητών υπολογιστών.
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας, η συγκεκριμένη καταγγελία θα ερευνηθεί και θα γίνει προσπάθεια να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.
«Θεωρούμε ότι τα παιδιά με ειδικές ανάγκες θα έπρεπε να παίρνουν πρώτα από όλα υπολογιστές, καθώς σε πάρα πολλές περιπτώσεις η προσέγγιση γνωστικών αντικειμένων μέσω προγραμμάτων του υπολογιστή τα βοηθάει να ξεπεράσουν προβλήματα που έχουν σχέση με τις ιδιαιτερότητές τους», αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι εκπαιδευτικοί της οργάνωσης ΠΑΜΕ σε ανακοίνωση που εξέδωσαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου