ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ τινάζει τα σχέδια για αποκλειστική χρήση του αεροδρομίου του Ελληνικού ως μητροπολιτικού πάρκου εισήγηση του Συμβούλου της Επικρατείας Ηρ. Τσακόπουλου, που χαρακτηρίζει παράνομη την υπουργική απόφαση διά της οποίας καταργήθηκαν οι προϋπάρχουσες αεροπορικές εγκαταστάσεις.
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας έχουν προσφύγει οι ιδιοκτήτες των μικρών αεροσκαφών, ζητώντας να ακυρωθεί ως παράνομη η απόφαση που ελήφθη τον Ιανουάριο του 2001 από τον τότε υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρ. Βερελή για την κατάργηση του αεροδρομίου του Ελληνικού και να διατηρηθεί ένα τμήμα του σε λειτουργία. Σημειώνεται ωστόσο ότι, ενώ έχουν μεσολαβήσει πλέον των οκτώ ετών, έως σήμερα δεν έχουν δοθεί επαρκείς λύσεις για τη μεταφορά των δραστηριοτήτων της Γενικής Αεροπορίας, των πτήσεων δηλαδή, των ιδιωτικών αεροσκαφών και ελικοπτέρων.
Η αίτηση της Αερολέσχης Ελληνικού, όπως εκπροσωπείται από τον κ. Π. Σακελλαρίου, συζητείται σήμερα στο Δ΄ Τμήμα του ΣτΕ, ενώπιον του οποίου- σύμφωνα με πληροφορίες- θα εισηγηθεί ο κ. Τσακόπουλος να γίνει δεκτή η προσφυγή και να ακυρωθεί η επίδικη υπουργική απόφαση, διατυπώνοντας πάντως μια σειρά επιφυλάξεων. Ο εισηγητής θα στηρίξει τον συλλογισμό του στο γεγονός ότι ο νόμος του 1995, που προβλέπει την κατασκευή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και τη μετατροπή του Ελληνικού σε μητροπολιτικό πάρκο, δεν αναφέρεται σε κατάργηση του αεροδρομίου, αλλά σε κλείσιμο ή διακοπή λειτουργίας.
«Ο μόνος αερολιμένας που εξυπηρετεί σήμερα την Πολιτική Αεροπορία στη εγγύτερη περιοχή της Αθήνας είναι το “Ελευθέριος Βενιζέλος”, όπου όμως δεν μπορεί να φιλοξενηθεί οποιαδήποτε δραστηριότητα της Γενικής Αεροπορίας» επισημαίνει ο κ. Σακελλαρίου. Αναφερόμενος στις αρνητικές επιπτώσεις που έχει για τη Γενική Αεροπορία η κατάργηση του Ελληνικού, τονίζει ότι η Αθήνα αδυναμεί να εξυπηρετήσει τα υπάρχοντα ελαφρά αεροσκάφη και τις αυξανόμενες δραστηριότητες της Γενικής Αεροπορίας.
«Οι πλησιέστεροι στην Αθήνα αερολιμένες της Πολιτικής Αεροπορίας είτε στερούνται κατάλληλης υποδομής είτε βρίσκονται σε μεγάλες αποστάσεις (200 χλμ./ 3 ώρες οδήγησης)» προσθέτει και διευκρινίζει: «Τα πλησίον της Αθήνας αεροδρόμια ανήκουν στην Πολεμική Αεροπορία (Δεκέλεια, Ελευσίνα και Τανάγρα) και δεν είναι σε θέση να υποστηρίξουν τις δραστηριότητες της Γενικής Αεροπορίας».
RADAR: Στη χώρα που η Γενική Αεροπορία είναι υπό μόνιμο διωγμό, λόγω στενοκεφαλιάς ηλιθίων "αρμοδίων" ευτυχώς που υπάρχει και το ΣτΕ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου