Τρίτη, 10 Νοεμβρίου 2009

Πάμε για το χρυσό!!!




Χάλκινο μετάλλιο κατακτούν σε πανευρωπαϊκό επίπεδο οι Έλληνες όσον αφορά τη παρουσία σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, με 2 στους 3 να έχουν δημιουργήσει προφίλόταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος βρίσκεται κάτω από το 50%.
Σε ποσοστό 33% οι Έλληνες, μάλιστα, ανανεώνουν καθημερινά το προφίλ και σε ποσοστό 37% παρακολουθούν με την ίδια συχνότητα τα προφίλ των φίλων τους.

Παρόμοια είναι η εικόνα και όσον αφορά τη γενικότερη χρήση του Διαδικτύου, η οποία για το 66% των Ελλήνων είναι καθημερινή, με το 24% να βρίσκεται on line για περισσότερες από 4 ώρες καθημερινά. Η δικτύωση του Έλληνα επεκτείνεται και στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας με 2 στους 10 να έχουν στην κατοχή τους smart phone και να συνδέονται μέσω αυτού στο Internet.

Οι Έλληνες πραγματοποιούν, επίσης, e-αγορές επτά φορές τον χρόνο, κατά μέσο όρο, με 8 στους 10 να δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να το επαναλάβουν, ενώ ζητούν πιο προσαρμοσμένες διαφημίσεις χωρίς να είναι αντίθετοι στην επικοινωνία από εταιρείες στις οποίες είναι ήδη πελάτες.

Δεν είναι, λοιπόν, παράξενο που το 72% των Ελλήνων χρηστών βρίσκει την online διαφήμιση λιγότερο ενοχλητική από τα άλλα μέσα, με το 59% να αναφέρει ότι δεν ενοχλείται από διαφημίσεις σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, όταν για το ίδιο πράγμα ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι μόλις 32%.


TreloKouneli

Δεν υπάρχουν σχόλια: