Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Αγωγή Κουτούπη σε Καψή και Πάγκαλο!

- από το www.mediasoup.gr

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

ΕΓΚΛΗΣΗ
Ανδρέα  Κουτούπη, κατοίκου...,

ΚΑΤΑ
1. Θεόδωρου Γ. Πάγκαλου, Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, κατοίκου Αθηνών, οδός ....   
2. Παντελή Ι. Καψή, Εκδότη – Διευθυντή της άνω εφημερίδας κατά το χρόνο δημοσίευσης του ένδικου δημοσιεύματος,   
3. Ηλία Κ. Μάτσικα, Διευθυντή Σύνταξης της άνω εφημερίδας, κατά το χρόνο δημοσίευσης του ένδικου δημοσιεύματος κατοίκων αμφοτέρων Αθηνών, οδός... και   
4. Κατά παντός άλλου υπευθύνου.  

----------*----------  

Κύριε Εισαγγελέα,
Με  την παρούσα μου, εγκαλώ τους ανωτέρω, διότι με τη συμπεριφορά τους  ισχυρίστηκαν και διέδωσαν σε τρίτους, σε βάρος μου, ψευδείς ισχυρισμούς, εν γνώσει της αναληθείας αυτών, ικανούς να βλάψουν την τιμή και την υπόληψή μου και την εν γένει προσωπικότητά μου, ενώ, παράλληλα, προσέβαλαν την τιμή μου με εξυβριστικούς ισχυρισμούς, τελώντας σε βάρος μου τα αδικήματα της (συκοφαντικής) δυσφήμισης και της εξύβρισης. Ειδικότερα:

Είμαι Διδάκτορας Εταιρικής Διακυβέρνησης και Εσωτερικού Ελέγχου τμήματος Δημόσιας Διοίκησης Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (τομέας Φορολογίας και Ελεγκτικής).

Δεν υπάρχουν σχόλια: